.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهار تاسف وزیر خاتمی از عزل خانم وزیر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به عزل وزیر بهداشت گفت: حیف شد این اتفاق افتاد و خانم دکتر دستجردی از وزارت بهداشت رفت.

به گزارش شمال ، سیدعلیرضا مرندی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به عزل وزیر بهداشت گفت: ‌از این اتفاقی که افتاده متاسفم و خانم دکتر دستجردی در مدت مسئولیت وزارت بهداشت شناخت لازم را پیدا کرده بود و بیشتر می‌توانست مفید فایده باشد.

وی با دفاع از عملکرد وزیر و معاون وزیر بهداشت در سال‌های اخیر تصریح کرد: به هر حال هر مسئولی در هر پستی که باشد بدون نقص نیست، اما نکات مثبت زیادی در عملکرد خانم دکتر دستجردی دیدم.

نماینده تهران در مجلس گفت:  واقعا حیف شد این اتفاق افتاد الان هر شخصی این مسئولیت را قبول کند فرصتی ندارد تا شرایط را درک کرده و شناخت لازم را پیدا کند.

مرندی اظهار داشت: تعجب می‌کنم از این اتفاقی که افتاده و مسئولان باید نسبت به نقد بیش از این تحمل داشته باشند و نباید اینقدر زود از کوره در برویم.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی هر اشکالی که در کار وزارت بهداشت پیش بیاید مدیر جدید عنوان می‌کند بنده تازه منصوب شدم و این امر برای نظام مفید نیست.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد وزیر سابق بهداشت گفت: ممکن است ایشان ایراداتی هم داشته باشد کما اینکه بنده نسبت به عملکرد خود در دوره وزارت بهداشت انتقاد داشته و دارم اما نکات مثبت عملکرد ایشان زیاد بود.

مرندی در مورد دلیل برکناری وزیر بهداشت هم گفت: شاید موضوع انتصاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی مطرح بوده که بنده از پشت پرده این قضیه خبر ندارم اما انتخاب رئیس دانشگاه‌های علوم پزشکی بر عهده وزیر است و اگر نظر منفی هم باشد باید در این مورد در شورای انقلاب فرهنگی تصمیم گرفته می‌شد.

وی بیان کرد: مجددا اعلام می‌کنم حیف شد که وزیر بهداشت برکنار شد اما مسئولان باید سعه‌صدر بیشتری در تحمل همکاران خود داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.